♥ En dag kvar + Hur min dag har sett ut + Bilder

Godkväll!
Nu har jag kommit hem från farmor och farfar och banken.
Jag tog ut pengar till imorgon så att jag kan betala mina flätor!
Yes, nu är det bara en enda dag kvar tills flätorna åker fast!
Eller kanske inte åker fast men åker dit... på mitt huvud alltså...
Nu dricker jag kaffe och bloggar och efter det ska jag se på Tjenare Kungen!
Det är en film som jag gillar.
Det är mycket musik och sådant som jag gillar så den pappas ju mig.
Tyvärr är det ingen reggae men det är bara punk.
Punk är jag inte så förtjust i men det duger.
Jag dör inte av att lyssna på det!
Jag lyssnar helst på reggae och metal music!
Jag har haft en rolig helg hos farmor och farfar.
Den har gått riktigt fort men det skulle den ju göra eftersom ni alla vet hur dagen ser ut imorgon.
Det där är tjatigt så jag ska lägga upp lite bilder och stänga av datorn och kolla på film!
Kram på er!
Bara EN dag kvar!
Filmen Tjenare Kungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!