♥ En lycklig Linn!

Hejsan alla läsare!
Jag har ringt Salong Afro i Örebro nu och priserna är jättebra!
Hon visste precis hur jag ville ha mina flätor och det kostar bara 800-2000 kronor!
Det är mycket billigare än det pappa läste om!
Han sa att löshår som jag ska skaffa kostar upfrån 5000-8000 kronor!
Jag lyssnade ärligt talat inte riktigt på honom för att min kompis sa att hennes flätor som hon hade kostade 5000 kronor.
Jag kände på mig så starkt att priserna inte gått upp och ja, jag hade rätt!
Nu är jag superglad och redo att beställa tid!
Jag väntar på svar på mitt sms från kompisen och sen ska jag ringa Salong Afro igen och beställa tid.
Lycklig Linn! Såhär känner jag mig. Som denna bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!