♥ Fyra dagar kvar!

Hej!
Nu är det fyra dagar kvar tills jag får mina rastaflätor och det ser jag fram emot!
Jag gjorde flätor i italien men dom blev misslyckade...
Jag ser det som en tröst att jag ska göra flätorna här i sverige där det är mycket lättare att beskriva och visa vad man menar eftersom det är i sverige och jag är svensk.
Hon i italien kunde inte engelska och jag kunde inte förklara mer än att peka på det jag ville ha men jag fick något helt annat som jag kallar för prinskorvar!
Nej, detta litar jag på till exakt 100 procent!
Detta blir alltså min räddning.
FOUR!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!