♥ Rastaflätor?

Hejsan bloggen!
Rubriken säger allt...
Jag tänker skaffa rastaflätor på Salong Afro som ligger i Näbbtorget i Örebro!
Imorgon tänker jag göra ett nytt försök att ringa dit.
Telefonen krånglade idag och jag fick inye igång den så det blir som sagt till att ringa imorgon men det är inga problem!
Jag länkar deras hemsida där du kan hitta mer information och om du är intresserad av att se på bilder från dom så trycker du bara på "Galleri"!
Kika runt!
 
Klicka!  http://www.afrosalongadamah.se/index.html
 
Dessa frisyrer är jag mycket intresserad av!
Den svarta är snyggast va?
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!