♥ Tre dagar kvar! + Kan ej sluta nysa! + En massa annat

Ciao a tutti! (Hej alla!)
Det där var på italienska...
Rubriken säger all och lite till!
Ja, det är bara tre dagar kvar tills jag ska åka in till Örebro och fixa rastaflätorna eller afroflätorna som pappa säger.
Det heter inte afroflätor!
Det känns lika kul som sist när jag skrev och jag är lika glad fast lite gladare nu eftersom det bara är tre dagar kvar!
Som rubriken också säger är att jag inte kan sluta nysa.
Jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag nyser såhär mycket men det är inget jag stör mig på men det känns lite udda...
Det där var verkligen inte intressant men räkna med att jag kan blogga om riktigt super ointressanta saker ibland!
Jag bara är så, that's me. Just me. This is who/how I am! Thank you!
Jag vill passa på att önska er alla som inte har det så lätt i världen allt gott.
Jag önskar att ni en vaker dag också ska få ha det som jag och nästan alla andra.
Ni ska inte behöva gå omkring och hungra ihjäl m.m...
Krig är onödigt.
Jag hoppas att dom som krigar snart ska förstå att kirg löser ingenting!
Krig skapar bara en massa problem...
Dumheter!
Skulle det inte vara jätteskönt att få ha mysiga hemmakvällar med sin familj men en massa godsaken istället för att kriga?
Krig, våld, misshandel och allt sådant dumt borde inte få existera alls!
Jag ogillar det så mycket.
Jag önskar att jag kan hjälpa till...
Som sagt: Tre dagar...
Mysig hemmakväll
TAGEN FRÅN GOOGLE
Peace of mind is not a goal I need achieve. It's a place inside I never want to leave. Close my eyes, I still my thoughts and then I say I will choose to live in peace today.
~ Robert Alan

There is a criterion by which you can judge whether the thoughts you are thinking and the things you are doing are right for you. The criterion is: Have they brought you inner peace?
~ Peace Pilgrim

Nothing can bring you peace but yourself. ~ Ralph Waldo Emerson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!