♥ Två dagar kvar + Lite om idag

Hej!
Imorgon ska pappa och jag till banken och hämta ut 2500 kronor för att på måndag bär det av!
På måndag som ni som läser min blogg borde veta att jag ska fixa flätorna.
Det är bara två dagar kvar och jag blir gladare och gladare för varje dag som går.
Jag får mer och mer energi för varje dag som går.
Som sagt var känns detta som en befrielse och... det känns underbart!
Jag är hemma hos farmor och farfar och vi har gjort oss snygga inför middagen ikväll och jag får hänga med.
Jag kom till farmor och farfar igår och jag ska stanna tills imorgon.
Detta blir ett "normalt" långt inlägg...
Vi hörs imorgon!
Vad fort det går!
Bara två dagar kvar!
Jag ska lägga upp bild på mina flätor sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!